Дони Колева - При лекаря

КОНКУРС "БЕДНОСТТА НЕ Е БЪДЕЩЕ"

При лекаря


-Добър ден,господин докторе!
-Добър ден! Кажете!
-Уж съм силен човек,а ме повали болестта "отчаяние".Отчаяна съм!
-От какво,госпожо?
-От всичко.Даже от себе си.
-Обяснете!
-Чувствам се в душевна,физическа,социална криза.Просто не издържам вече..
-Спокойно,госпожо!Състоянието ви ми е познато.Това е настъпилия болезнен български синдром. И като всички и вие сте обхванати от отчаяние.Тази епидемия е в цялата страна.Ще призная,че и аз съм в такова състояние.
Засега медицината е безсилна.
Говори се за лекарствени специалитети от чужбина.И били скъпи, и лекували бавно.Ще си имаме,но трябва да чакаме.
Ще ги има най-напред за държавата и след това за нас,хората в страната.
Обаждайте се ,да ви напиша рецепта!
-Дано тези лекарства ги дочакат и държавата ,и хората!


Дони Колева