Петър Налбантов - Пламък гори и в жив ме превръща...

Литературен конкурс "Пламъкът на живота": Петър Налбантов - Пламък гори и в жив ме превръща....:


Литературен конкурс "Пламъкът на живота" - 2014

 

Пламък гори и в жив ме превръща...

 

Пламък гори и в жив ме превръща.
Сърцето кипи от сила могъща.

Пламък разпалва заспалата ярост.
Събуждам се гневно от немощна старост.

Пламък говори към бунт ме подтиква.
Вулканът на болка отвътре изригва.

Пламък в тъмата пътя показва.
Неправдата алчна фатално прорязва.

Пламък блещука в очите на всеки.
И нямаме нужда от фалшиви утехи.

Пламък разтапя леда на лъжите.
И с кофи вода не ще го угасите.

Пламък ми дава възможност да дишам.
Със смелост напред към съдбата да тичам. 


Пламък е символ на горящата страст.
Събаря от трона мерзавската власт.

Пламък е полъх южен и топъл.
Студено мълчание пред стона и вопъл.

Пламък е огън,саможертва велика.
Пред олтара на Бога за робската клика.

Пламък са тези,които горяха.
Пример за всички,дето мълчаха.

Пламък е кръст на върха на Голгота.
Пламък е устрем,пламъкът на живота.

Петър Налбантов, 19 февруари 2014г.